Клиентите на Застрахователно дружество България вече ще могат да си запазят час онлайн за преглед при лекар специалист

С цел постоянно подобряване качеството на обслужване, Застрахователно дружество България предоставя нова услуга за клиентите си по здравна застраховка „България Здраве”. Считано от 22-ри януари всеки клиент с активна полица, може да направи лесно, сигурно и удобно своята заявка за час за преглед при лекар специалист онлайн, през потребителския уеб портал (zadbg.bg -> вход за клиенти).

В заявката си клиентът може да посочи удобен за него ден и час, както и предпочитано лечебно заведение от партньорската мрежа на Застрахователно дружество България.

След изпращане и обработка на заявката, в рамките на работното време (от 9:00 до 17:30 ч. всеки работен ден от седмицата), клиентът ще получи потвърждение за записания час чрез уведомление по избрания от него начин – по електронна поща или чрез смс.

Новата услуга улеснява достъпа на клиентите до възможността да запишат час дори в периодите на пиково натоварване на Центъра за обслужване на клиенти, когато често се налага изчакване на телефонните обаждания или забавяне на писмени отговори. Освен удобство, не на последно място онлайн заявката осигурява и дискретност, тъй като на клиентите няма да им се налага да обясняват на глас своите здравословни проблеми, ако се намират на работното място.

Застрахователно дружество България ще продължава да разработва и имплементира нови полезни функции и комуникационни канали, които да осигуряват навременното, гъвкаво и качествено обслужване на настоящите  и потенциални клиенти на компанията.