На 20-ти юни в Търговския регистър е вписана промяната във фирменото наименование на дружеството: “ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ БЪЛГАРИЯ ИНШУРЪНС“ АД

В съответствие с дългосрочната стратегия за развитие на Застрахователно дружество България на 13-ти юни Общото събрание на акционерите взе решение за промяна на името и корпоративната идентичност на компанията.

Новата марка България Иншурънс e олицетворение на всичко онова, с което компанията се гордее за изминалите 14 години: силно локално присъствие в сферата на корпоративното здравно застраховане, професионализъм и експертиза в предлагането на висококачествени застрахователни продукти и услуги, опит и традиции.

България Иншурънс e сравнително млада компания на българския застрахователен пазар. Историята й започва през 2004 г. с основаването на здравноосигурително дружество ЗОК „България Здраве”. В съответствие с промяната в законодателството по отношение на здравноосигурителната дейност в България през 2013 г. компанията се преобразува в общозастрахователно дружество – „Застрахователно акционерно дружество България“ АД.

През 2016 г. компанията стартира процес за синхронизиране на дейността си с режима на европейската директивата Платежоспособност II и успешно премина прегледа за покритие на капиталовото изискване и последващите стрес тестовете. 2018-та е поредната година от продължилия близо шест години тренд на устойчив растеж на дружеството. По данни на Комисията за финансов надзор към м. февруари пазарният дял на компанията в здравното застраховане достигна до 29%. Реализиран е значителен ръст в продажбите на Имуществени застраховки, застраховки Злополука и Помощ при пътуване.

Новата визия на България Иншурънс изразява амбицията и стратегията на компанията да расте по отношение на експертни възможности и застрахователен обхват в сферата на общото застраховане, устойчив растеж, креативност и иновации. Компанията предвижда модернизация на визията и функционалността на корпоративния си сайт, както и развиване на нови функционалности на мобилното си приложение.

Докато новото име и лого на България Иншурънс са следваща крачка в нашата история, ангажираността към всички, които ни се доверяват, остава неизменна. Промяната на бранда няма да се отрази върху условията по договорите на нашите клиенти. Искаме да продължим с още по-голяма отдаденост да предоставяме полезни застрахователни решения на своите клиенти, както и по-широк диапазон услуги и експертиза. Ще се постараем да организираме процесите така, че трансформацията на новата корпоративна идентичност да стане почти неусетно за клиентите”, споделиха от ръководството на България Иншурънс.

 

За „Застрахователна компания България Иншурънс” АД

България Иншурънс има над 300 корпоративни клиенти и повече от 65 хил. индивидуални клиенти. По данни на Комисията за финансов надзор през 2017 г. постигнатият пазарен дял на компанията в здравното застраховане е 22% и е реализиран премиен приход от над 14,5 мил. лева по всички линии бизнес. България Иншурънс се стреми да предоставя релевантни застрахователни решения и услуги на своите корпоративни и индивидуални клиенти, да бъде предпочитан застрахователен партньор – с гъвкавост, отношение и обслужване, модерни дигитални технологии за осигуряване на онлайн и мобилен достъп до продуктите и услугите на компанията.